ავთენტური მასალის გამოყენება რუსული ენის გაკვეთილზე





                                                      გაკვეთილის  გეგმა

                    კლასი

         11-10 კლასი      ს.V
 1.         მასწავლებელი:

       ნონა მშვიდობაძე
  2.       გაკვეთილის თემა

      «Личность и эпоха»
  3.      გაკვეთილის ხანგრძლივობა

           45 წუთი
   4.     კლასის დახასიათება


   20 მოსწავლე.9 ძზლიერი მოსწავლე, 6 საშვალო სიძლიერის მოსწავლე, 5 სუსტი მოსწავლე
  5.     გაკვეთილის მიანი
  სავარაუდო პროგნოზირების უნარის განვითარება. კითხვითი, სმენითი უნარის განვითარება. ლოგიკური აზროვნების უნარის განვითარება. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. მეტყველების უნარის განვითარება. წერითი უნარის განვითარბა. ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.

6.       სწავლის შედეგები
ucx.s.V.7. moswavle შეძლებს kითხვების wakiTxva da gageba.  დაუკავშიროს ნანახი აუდიომასალა ტექსტს.
ucx.s.V.17. moswavles SeuZლებს misTvis nacnob Temebze laparaki. შეძლებს gadmosces filmis,  siuJetur xaz, gamokveTs mniSvnelovan detalebი.
ucx.s.V.1. moswavle SeuZlებს moisminos da gaigos ucxoenovan TanamosaubreTa Soris mimdinare interaqcia (dialogi, interviu) sxvadasxva Temaze. Amokrიფოs konkretul informacias (vin, ra, sad, rodis, romeli, rogori, ramdeni, ratom da sxva); saubris Sinaarsidan gamomdinare, gamoიტანოს daskvna TanamosaubreTa xasiaTis, saqmianobis, interesebis, socialuri mdgomareobisa da maT Soris arsebuli urTierTobis (megobruli, konfliqturi, saqmiani, didi xnis nacnobebi, axladgacnobilebi da sxva სახის ინფორ.).
ucx.s.V.3. moswavles SeuZlებს mimarTos sxvadasxva strategias mosasmeni amocanebis efeqturad gadaWris xelSesawyobad  mosmenis unaris gasaumjobeseblad. iniSnavs ucnob sityvebs maTi mniSvnelobis gasarkvevad.
ucx.s.V.21. moswavleს შეუძლია გამოიჩინოს interes da გამოავლინოს tolerantul damokidebuleba kulturis Taviseburebebis mimarT. გაავლოს paraleleb, იპოვოს da aRniSnavs analogieb, gანასხვავოს sakuTar da sxvaTa sulier samyaroebs Soris (gancdebi, ganwyobilebebi, damokidebulebebi).
7.      მიმდინარეობა
        ( აქტივობა დრო)
·         აორგანიზაციო მომენტი. მისალმება.   1 წუთი
·         მასწავლებელი წერს დაფაზე თემას და აცნობს წინასწარ დაწერილ მიზნებს. ყოფს კლასს ჯგუფებად.        2წთ
·         პროვოცირება. მასწ.რთავს უხმო რეჟიმში კადრებს „Принцесса и нищий» https://www.youtube.com/watch?v=2z3zGhfH5Ew თითოეულ ჯგუფს  ურიგებს ფურცლებს კითხვებით: ვინ არიანარიან წარმოდგენილ კადრებზე ადამიანები? რა შინაარსის შეიძლება იყვეს ფილმი? რა კავშირი აქვს თემასთან? ყველა ჯგუფი წარმოადგენს თავის ვერსიებს.          7წთ
·         მასწ. რთავს კადრებს ხმით (2 ჯერ, უკეთებს პაუზებს) მოსწავლეები იწერენ მათთვის გაუგებარ ფრაზებს , გამოთქმებს და მოსმენილ ანდაზას.( მაგ: Помогите завоевать её сердце.და ა. შ)  დაფაზე იწერება შესაბამისი განმარტებები, პარალელებს ავლებენ მშობლიურ და უცხოურ ენებს შორის. აღმოაჩენენ განსხვავებას და მსგავსებას.                                        15წთ
·         მოწავლეები ისევ უყურებენ კადრებს ხმით. პასუხებს სცემენ უკვე  გააზრებულად იმ კითხვებზე რომლებიც იყო დასმული თავდაპირველად.ვინ არიანარიან წარმოდგენილ კადრებზე ადამიანები? რა შინაარსის შეიძლება იყვეს ფილმი? რა კავშირი აქვს თემასთან?                                2წთ
·         მოცემული სიტყვებით, გამოთქმებით და ანდაზაზე დაყრდნობთ თითოეული ჯგუფი ადგენს დიალოგს, რომელასც გაითამაშებენ ჯგუფის წევრები.                            15წთ

·         საშინაო დავალება; დაწერონ, ჩამოთვალონ რომელი ადამიანი რითი გახდა ცნობილი დღევანდელ ეპოქაში.


 8.      რესურსები
პროექტორი, კომპიუტერი, დინამიკები, სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი.
  9.    მოსალოდნელი პრობლემები
 სუსტი მოსწავლის პასიურობა, ხმაური,
 10.   შეფასება
 ტექსტის გაგება მოსმენის შემდეგ, კითხვებზე პასუხების გაცემა, ლაპარაკი, ჯგუფური მუსაობის აქტივობა.
ნიშანი-განმავითარებელი კომენტარი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий