საერთაშორისო საგანმანათლებლო
კონკურსში მონაწილეობა
2018 წლის თებერვალს
დისტანციური ცენტრის მიერ ორგანიზებულ საერთაშორისო მასშტაბის კონკურსმა «СО-Творение»
გამოაცხადა სოციალურ - საგანმანათლებლო პროექტი „წინაპრების ენა“, რომელშიც
აქტიური მონაწილეობა მივიღეთ მე და ჩემმა მოსწავლემ მარიამ ცერცვაძემ.
პროექტის მთავარ მიზანს წარმოადგენდა
·
მშობლიური ენის პოპულარიზაცია.
·
უფლებების დაცვა და თანადგომა იმ მოქალაქეების ვინც
უცხოეთში იმყოფება და სწავლობს მშობლიურ ენას.
·
მხარდაჭერა მასწვლებლის ავტორიტეტის საერთაშორისო აღზედის
კულტურაში.
·
პედაგოგიური გამოცდილების გაზიარება ენის სწავლის მიმართ
·
ნოვატორული მიდგომების მხარდაჭერა ენის კულტურის განვითარებაში
კონკურსი იყო
ინოვაციური და შემოქმედებითი, რამაც მოგვაცა დიდი გამოცდილება მეც და ჩემს მოსწავლეებს. პირველს საჩვენებელ ეტაპზე მყავდა შერჩეული რამდენიმე
მოსწავლე. აქედან აირჩა ერთი მოსწავლე მხატრული კიტხვის მიმართულებით და მეორე მოსწავლეს
უნდა დაეწერა ესე თემაზე „ ჩვენი სამშობლო“ აქედან კონკურსში ჩასართავად შეირჩა მარიამ
ცერცვაძე. ვინიდან კონკურსი მთავარი მიზანს წარმოადგენდა მშობლიური ენის პოპულარიზაცია
და ჩვენი ქართული ენის მატარებელი ემიგრანტების მხარაჭერა ლექსი უნდა ყოფილიყო ჩვენს
წარსულზე, ემოციურად სწორედ გადმოცემული, რასაც ვთვლი რომ ზუსტად შევარჩიეთ და რის
გამოც გადავედით ფინალში.
მოსწავლემ წარადგინა
საკუთარი რეგიონი და სკოლა რუსულ ენაზე და წაიკითხა ქართულ ენაზე ლადო ასათიანის ლექსი
„სძინავს ციხეს“
მარიამ ცერცვაძემ
მოიპოვა წარმატება და გადავიდა ფინალში. შემდეგ ეტაპის თემას წარმოადგენდა:“ ჩენი სამშობლო“.
ამ ლექსის შერჩევაც იყო ძალიან სწორი და მიზანმიმართული. მარიამმა წაიკითხა მურმან
ლებანიძის ლექსი „ოდესღაც დიდი ყოფილა საქართველო, ასევე მეორი ეტაპი მოიცავდა პირობას ეროვნული კულტურული
ძეგლის ფონზე უნდა წაეკითხა კონკურსანტს ლექსი
და ეროვნული სამოსში.
მარიამმა მოიპოვა
გამარჯვებულის დიპლომი საერთაშორისო კონკურსში და გავიდა მეორე ადგილზე . დისტანციური
ცენტრის მიერ ორგანიზებულმა საერთაშორისო მასშტაბის კონკურსმა «СО-Творение“ დაგვაჯილდოვა
აქტიური მონაწილეობისთვის პედაგოგიც და მოსწავლეც საპატიო დიპლომებით.
კონკურსის ვებ მისამართები : https://языкпредков.рф
Комментариев нет:
Отправить комментарий